Dodatkowe raporty dla programu WF-Mag dla Windows

Firmy na trasie - sprzedaż nierozliczona - 1.56


(JL)2011-10-13


...Jest to dodatkowy raport do programu WF-Mag dla Windows, który prezentuje informacje dotyczące kontrahentów powiązanych z jedną trasą podświetloną na liście tras.
Raport pomyślany jako pomoc dla handlowców w przygotowaniu wizyty u klienta.
W raporcie zestawiono podstawowe dane adresowe kontrahentów oraz informacje o nierozliczonych rozrachunkach dotyczących sprzedaży do klienta wg aktualnego stanu rozliczeń. Raport nie obejmuje innych rozrachunków np. dotyczących zakupów u klienta. Są również w raporcie pomijani kontrahenci nie posiadający nierozliczonych rozrachunków dotyczących sprzedaży , ale umieszczeni w zestawieniu danej trasy w programie.
Dane adresowe są pobierane z kartoteki kontrahenta. Najpierw z zakładki "adres do korespondencji", a jeżeli ten jest pusty to z zakładki "adres aktualny". Pozwala to na rozwiązanie problemu kontaktu do firm, które prowadzą działalność poza główna siedzibą.
Liczba widoczna na raporcie przed nazwą firmy wskazuje na numer FK klienta w naszym systemie. Pozwala to na identyfikację różnych firm o zbliżonych nazwach. W informacjach o kontrahencie na raporcie pojawi się również pole uwag z kartoteki kontrahenta, o ile pole to zawiera jakieś informacje. Jeśli pole jest puste , to linia pola uwag nie pojawi się.
Przy opracowaniu raportu założono samodzielną instalację programu WF-Mag dla Windows ( w odróżnieniu od instalacji łącznie z programem WF-KaPeR dla Windows lub WF-FaKir dla Windows na wspólnej bazie).


Parametry raportu
Program bazowy: WF-Mag dla Windows wersja 7.7x.x prestiż lub prestiż plus.
Aktualna wersja raportu: 1.56.7
Miejsce wywołania w programie bazowym: Kartoteki/Kontrahenci/Trasy/Wydruki


Zmiany w poszczególnych wersjach:
1.56.7
Ustawiono sortowanie nierozliczonych rozrachunków wg terminu płatności rosnąco dla poszczególnych kontrahentów. Listę kontrahentów uzupełniono również o tych, którzy mają wszystkie rozrachunki rozliczone.
1.56.4
Dodano pole uwag z kartoteki kontrahenta.